איזה נייר גלגול הכי טוב?

ללא קשר למה שבא והולך, פעולת גלגול הג’וינט  והדלקת האור שלו לעולם… לא תצא מהאופנה, זה בטוח!

ומה הופך את חוויית עישון  הג’וינט לבלתי נשכחת כל כך?  והתשובה כמובן, זה העשב. אבל המנוסים יסכימו שניירות גלגול עושים את השינוי.

הנה העסקה: ניירות הגלגול הטובים ביותר הופכים את חלק העישון לחלק וללא מאמץ. לא יהיו שיעולים לא קרואים או טעם רע בפיך עם ניירות הגלגול הטובים  ביותר כשל  RAW.

ניירות גלגול מגיעים בטעמים ייחודיים (או ללא טעמים בכלל) ובגדלים שונים. על ידי ידיעה על ניירות גלגול, אתה יכול להפוך את הג’וינטים שלך לטובים יותר מתמיד. ועכשיו תוכל להפוך כל גלגול לחוויה בלתי נשכחת! המשך לקרוא לקבלת מידע מדעי על ניירות גלגול..

ניירות גלגול קובעים את הטעם, מהירות השריפה וקובעים גם כמה השאיפה תהיה חלקה.  עכשיו זה משהו שכדאי לכם לדאוג לו !!

ניירות גלגול לאורך השנים

האנושות החלה להתמסטל עוד בימי קדם. אבל, העישון בניירות גלגול החל רק לפני כ -500 שנה. בספרד של המאה ה -15 צצו מפעלי נייר הגלגול הראשונים. מאז, ניירות גלגול התפתחו רבות. לסטלנים של היום יש מגוון רחב של אפשרויות נייר גלגול, שלכל אחת מהן גודל, חומר, טעם וכדומה. 

בואו נסתכל בעיניים אדומות על ניירות הגלגול הנפוצים ביותר…

כיצד מייצרים ניירות גלגול?

ניירות גלגול עשויים מסיבים צמחיים כמו קנאביס, קש, אורז, פשתן או עיסת עץ. אולי אתה חושב, מה זה משנה? זה עושה עולם של הבדל! הטעם, מהירות השריפה וקלות גלגול הג’וינט, תלויים בחומר שאתם משתמשים. 

בואו נסתכל בקצרה על כל חומר ותבינו טוב יותר…

המפ (קנבוס)

ניירות גלגול של המפ פופולריים מאוד בקרב סטלנים בימינו. יש לכך הרבה סיבות. קל לגלגל אותם, וברגע שהם בוערים, הם נשרפים במהירות אחידה. כמו כן, הם אינם משפיעים על הארומה של העשב שלך. הם מיוצרים מסיבים של צמח ההמפ, הם ידידותיים יותר לאדמה ובריאים יותר מחומרים אחרים.

רייס (אורז)

ניירות גלגול העשויים מאורז מוכנים על ידי לחצן נייר. ניירות גלגול האורז הם הדקים מכולם. בהיותם דקים במיוחד, הם מעניקים לך עשן נטול טעם שנשרף לאט. ניירות אורז הם בחירה בריאה והחומר הכי נפוץ כיום.

פשתן

אולי שמעתם שזרעי פשתן הם מזון בריא. ובכן, גם סיבי הצמח אינם חסרי תועלת; הם משמשים לייצור ניירות גלגול. למרות שהם לא פופולריים כמו פעם במאה ה -20, הם עדיין בחירה ידידותית לסביבה מכיוון שהם עשויים מסיבי צמחים.

עיסת עץ עיסת

עץ היא אחד מחומרי הנייר הגלגול הראשונים שהיו קיימים. הם עבים יותר מניירות אחרים מה שמקל על הגלגול. גם אם לח או גשום בחוץ, או אם אתה מתחיל שלומד לגלגל, הניירות האלה מציעים אחיזה טובה. כמו כן, יש להם קצב שריפה בינוני.

ניירות עיסת עץ בצבע לבן מולבנים, ואילו החומים לא מולבנים. זכרו, מולבנים עשויים להכיל כימיקלים.

ניירות גלגול שקופים:

האם לא יהיה מגניב לראות את העשב בזמן שאתה מעשן? נייר גלגול שקוף מאפשר לך בדיוק לעשות בדיוק את זה. הם עשויים מצלולוזה צמחית ואין להם דבק כי הנייר נדבק מעצמו. חוץ מזה הם נשרפים לאט ומבטיחים חווית עישון עם שאיפה חלקה.

סוגי ניירות גלגול המבוססים על טעם

ניירות גלגול בטעמים מעניקים למפרקים שלך טעמים ייחודיים ומעניינים. הם אידיאליים לאירועים מיוחדים. זכרו, אם אתם נהנים מהארומה הטבעית של העשבים שלכם, ניירות גלגול בטעמים הם כנראה לא הקטע שלכם מכיוון שהוא מביא טעם חדש לשאיפה.

נייר הגלגול הכי טוב שמשווק על ידי חברת RAW עם פילטר הקרפ הייחודי שלו נקנה כחומר גלם ע”י גון קסלמן ב 1920 כחומר גלם לפילטרים בדרך הישנה, שעושים את הנייר והפילטר לבחירה המושלמת של קהל המעשנים הישראלי כבחירה לעישון איכותי!

ההיסטוריה של ניירות הגלגול

החברה הראשונה שהוכרזה לייצור ניירות גלוגלול נקראה PAY-PAY נוסדה בשנת 1703 בספרד. החברה נוצרה ע”י   “Alexandro Rizlette” שהוא הבעלים של RizLa+ rolling papers

הסיפור מספר על חייל צרפתי בשנת 1532 בשם Frenchman Lacroix שהמיר בקבוק שמפניה עם חיילים צרפתים שחוזרים מהקרב בספרד שנשאו איתם ניירות גלגול מספרד. הוא העתיק את השיטה שלהם והחליט ליצור את הניירות גלגול הראשונים. אומרים שהניירות גלגול הומצאו בספרד ולא בצרפת מאחר והצרפתים לא סחרו בהם במשך תקופת חיים לפני הצרפתים. בשנת 1660 משפחת “לקרויקס” החלה את ייצור הניירות גלגול, ב 1736 הם רכשו מפעל וקראו לו  “Lacroix Rolling Paper company”.

החוזה הגדול הראשון שלהם נעשה להפתעת ההסיטוריונים עם נפוליאון, שהעניק להם רישיון להפיק את הניירות. חייליו של נאפוליאון השתמשו בדפי ספרים כדי לגלגל את הסיגריות שלהם בזמן מסעם. בשנת 1865, החברה שינתה את הנוסחה של הניירות כך שתכלול נייר אורז, והשם הפך ל-“RizLa+” – riz היא המילה הצרפתית לאורז המילה  La+ משמעותה מ-  “Lacroix, שם משפחתו של היצרן.

משפחת “לאקרויקס” ומפעל ניירות הגלגול שלה המשיך לעבוד ולצבור רווחים ענקים ובך בשנת 1981 הצליחה המשפחה לבנות אחוזה מרשימה שתספק את צרכי המשפחה. החברה המשיכה והשטלתה על השווקים האירופאים והאמריקאים עד שנת 1900. בשנת 1942 החברה רשמה פטנט על מריחת מסטיק על נייר גלגול האורז שלהם ובכך הם אבטחו את מיקומם בראש רשימת החברה המובילה לייצור ניירות גילגול.

ובשנת 1978 מכרה משפחת “לאקרויס” את העסק לאיש עסקים בשם “פרננד פיינבלן”.

החברה של “פרננד” השאירה את אותו מרשם להכנת ניירות הגלגול.

חברות מתחרות אשר ניסו לנצח את מתחרתיהן בניסיון לייצר סוגים שונים של ניירות גילגול כמו ניירות קנאביס, ניירות אורז, וניירות פשטן. בשנת 1838 משפחת “לאקרויס” הביאה עוד פיתוח וייצרו את מכונות הגלגול הראשונות, ובכך הגבירה את צריכת ניירות הגלגול בצורה ניכרת. חברת ZIG-ZAG רצתה גם להחתים את חותמה וזמן קצר לאחר מכן פיתחה שיטת “שזירה” שבו קצה הנייר מקופל ובך הוא יוצר קשר בין שאר הניירות, מה שאפשר נוחות מירבית למעשן ובשנת 1906חברת RizLa+ שווקה את ניירות הגלגול הראשונים בטעמים של תות ומנטול.   

בו בזמן חברות ניירות הגלגול התעוררו לשוק עם צריכה מרובה ולכן ניכנס גל פיתוחים שונים בעולם העישון. 

בימינו יש סוגים שונים של ניירות גלגול דקים, עבים, ארוכים, קצרים ובטעמים שונים ומשונים. לכן אנו בטוחים שעתיד ניירות הגלגול ומוצרי העישון לעולם לא יאכזבו כשמדובר בנתח שוק כל כך גדול של צרכנים.

   

 

עגלת קניות
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    עגלת הקניות שלך ריקההמשך קנייה
    Scroll to Top
    דילוג לתוכן