איך לשמור על המריחואנה שלך טרייה?

צמח המריחואנה הוא צמח עדין הנושא בתוכו שמנים THC ו CBD אשר יכולים להתאדות ולהוריד את עוצמת ההנאה מעישון הפרח.

כדי לשמור על המריחואנה שלך טרייה אי אפשר להתייחס אליה כאל סוג של פרי שזורקים במקרר וא”חכ אוספים ומעשנים.

להשיג מריחואנה איכותית זאת משימה לא קלה כשלעצמה..יש לבדוק, להתייעץ, לצבור ניסיון לגבי טעמך האישי, למצוא ספק טוב שמכיר ויודע את מה אתה רוצה ונותן לך שירות אמין וטוב.

העניין הוא שכל מעשן וותיק יגיד לך שהדבר הראשון שאתה צריך לדאוג לו זה מקום אחסון אשר ישמור על טריות הפרחים, מה שיוביל לשמירת עוצמתם ויגביר את אורך “חיי המדף שלהם”.

 

דרכי פעולה איך לשמור על פרחים טריים ועוצמתיים:

 

1. צנצנת זכוכית עם מכסה

 צנצנת זכוכית אטומה ידועה כדרך הכי טובה לאחסן את המריחואנה שלך אם אין אור שמש. כאשר הצנצנת אטומה היא מונעת לחות אשר גורמת להתפתחות בקטריות (צמיחה מיקרוביאלית) או התפתחות של נגבי עובש.

רצוי לבדוק מידי פעם את הפרחים ולהסתכל שאין הצטברות של נוזל מהניצנים או לחות, ואם יש לנגב עם מטלית לפעולה של מניעת ריקבון ושמירה על העוצמה.

 

 

2. בקבוקי תרופות 

בקבוקי תרופות הינו פתרון קל ומהיר לכל מי שמחפש לשמור על טריות המריחואנה ללא הוצאות לא צפויות.

בקבוקי התרופות הפלסטיק הונדסו לשמור על טריות המוצר ולכן הם אופציה מצויינת לשמור על טריות המריחואנה ללא עלות ובצורה יעילה.

 מכסה הפלסטיק אפקטיבי לשמירה  בפני ילדים  וגם נותן אטימות לשמירת הטריות ובכך שהוא משולב בגוף פלסטיק קשיח הנותן תוצאה של שמירת הטריות של המריחואנה מלחות, אור חזק, וצורתו.

 3. חשיפה לחום

חשיפה לחום מסכנת את המריחואנה כמו חשיפה לאור.

בצמח המריחואנה יש חומר שנקרא תרפין שהוא אחראי על הארומה הטעם והצבע של המריחואנה.

כאשר המריחואנה נחשפת לחום למשך זמן ממושך מרקם התראפין מתחיל להישבר ולאבד את עוצמתו

אחרי חשיפה לחום תוכלו להבחין בנקודות צהובות או חומות שמראות שהפרחים שלכם נחשפו יותר מידיי זמן לחום מה שאומר שהם גם איבדו מחוזקים.

 

הטמפרטורה המושלמת לאחסון היא 21 מעליות צלזיוס בתוך ארון אבל למרות זאת חשוב לדעת איזה סוג של פרח אתה מאחסן כי אינדיקה אוהבת מקומות קרים וסאטיבה מעדיפה מקומות חמימים יותר מהאינדיקה.

4. שמירה על מיכל אחסון נקי

המריחואנה הוא צמח עדין שצריך להיות מבודד. יש חכמי חלם שיגידו לך להוסיף חתיכת תפוז או לימון כדי להחזיר את הטריות לפרח, מה שלא נכון לעשות מאחר וקליפות או כל צמח או ירק אחר יכניס זיהום למיכל אחסון וייצור בקטריות שיהרסו את המריחואנה. 

 

לכן תמיד יש לזכור למצוא מיכל אחסון טוב מפלסטיק או זכוכית ולוודא שהמיכל לא נימצא תחת או בשמש או חום גבוה מידי ולנקות את המיכל מבקטריות שהתפתחו עם הזמן …והכי חשוב להנות!

עגלת קניות
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    עגלת הקניות שלך ריקההמשך קנייה
    Scroll to Top
    דילוג לתוכן