איך לדעת אם הניירות גלגול RAW שאנו מעשנים אותנטים?

למרבית מטופלי הקנאביס ישנם רגעי פיוס שבהם הם בוחרים לשבת עם הג’ויט שלהם להעביר את מחשבותיהם תוך כדי עישון מעודן של גוינט איכותי לזמן איכותי. בזמן רגעים קסומים אלה יש רגע קט שכל ישראלי שואל את עצמו לפחות פעם אחת, האם המוצר שאני משתמש בו אמיתי או מזויף. 

ב RAWTOGO מוצרי עישון חשוב לנו שלקוחותינו יהנו ממוצרים באיכות הגבוהה ביותר וברמת עישון האיכותית ביותר ולכן הכנו לכם מדריך קצר עם שיטות איבחון שיעזורו לכם להבחין בין נייר גלגול RAW אמיתי ולבין הנייר גלגול RAW המזוייף ושאר המוצרים.

 

בתמונה הבאה נוכל להבחין שהקונוסים בצד העיליון של התמונה אמיתיים ובצד התחתון קונוס מזוייף

קונוסים RAW

 

שיטת אור המצית

השיטה הקלה ביותר לבדוק אם נייר הגלגול שלכם אמיתי היא לקחת מצית ולהאיר מתחת לקו המסטיק (רק יש לוודא שהמצית לא קרובה מידי בכדי שהנייר גלגול לא יישרף) תוכלו להבחין בהתפטלות קו המסטיק באופן טבעי.

 

אימות בסריקת קוד QR 

עוד שיטה שתגיד לכם שמוצר RAW שאתם משתמשים בו הוא אמיתי, יש לסרוק את קוד ה QR שנמצא מאחורי המוצר. מוצרים של חברת RAW מעודכנים מצורפים אליהם קוד QR שבערת אפליקציה בפלאפון שלכם תוכלו לסרוק בקלות ולאשר אם המוצר באמת אמיתי של חברת RAW.

 

חתימות RAW שונות בפילטרים מסוגים שונים

אם נסתכל על קונוסים המגוגלים של RAW והטיפים המגולגים של RAW נוכל לזהות זיוף במספר סממנים.

בחברת RAW ישנן דרכים מסוימות בהן הם מייצרים ואורזים את הפילטרים המגולגלים ולפיכך לזהות אם הפילטר מזוייף.

 

בדיקת איות 

לרוב הזיופים יש מכנה משותף שרובם מייצרים את המוצר הסופי עם שגיעות כתיב או דקדוק. גם זיופים של מוצרי RAW ניכללים במשוואה. אם נסתכל על מוצר RAW מזוייף נוכל להבחין באיות או רווחים שלא צריכים להיות בטקסט. באם הבחנתם בתופעה כזאת אז דעו לכם שהמוצר מזויף.

 

בתמונה הבאה אפשר להבחין בדוגמאות לחתימות במוצרי RAW אותנטים

 

פילטרים RAW

 

למה חשוב לוודא שמוצרי RAW הם אמיתים?

יש חנויות בודדות המעדיפות לגרוף כמה שקלים מהצד ולמכור ניירות גלגול RAW ומוצרי RAW מזוייפים, הבעיה בתופעה זו קהל המעשנים לא יודע מה החומרים המרכיבים את המוצר הסופי שאותו הם מעשנים, ובכך הם יכולים לסכן את בריאותם.

מוצרי RAW מיוצרים בסטנדרט גבוהה המותאם לקהל המעשנים תוך חשיבה מעמיקה על אופן השמירה על בריאותם.

לדוגמא ניירות גלגול RAW מזוייפים יכולים להכיל גיר, צבעים, ועוד חומרים רעילים אחרים המיועדים לדמות את המוצר האמיתי. גם מגשי RAW מזויפים עלולים להכיל עופרת היכולה להתערבב עם המריחואנה הרפואית שלכם לחדור לגופכם ולהזיק לבריאותכם.

 

מצאו מוצרי RAW אותנטיים בחנות למוצרי עישון RAWTOGO 

אנו מתנגדים בתוקף למכירת מוצרי RAW או ניירות גלגול RAW מזוייפים ומתחייבים לתת לכם מוצרי RAW אותנטים במחירים הנחשקים ביותר.

 

לקטגוריית מוצרי RAW מקוריים

עגלת קניות
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    עגלת הקניות שלך ריקההמשך קנייה
    Scroll to Top
    דילוג לתוכן