הכל על נוזל מילוי לסיגריה אלקטרונית ניקוטין מלח

נוזל ניקוטין מלח וגרסאותיו

ניקוטין הוא אלקלואיד ממכר ביותר. תרכובת כימית זו נמצאת בדרך כלל במגוון מסוים של צמחי טבק, הנקראים לילה. למרות שמחקרים מדעיים אינם מוכיחים שניקוטין גורם לסרטן, אופיו הממכר מאוד מקשה על מעשנים להפסיק לעשן. סיגריות מכילות תערובת של כימיקלים מזיקים הגורמים לסכנות בריאותיות מסכנות חיים הכוללות סרטן מסוגים שונים.
ישנם שני סוגים עיקריים של נוזלים אלקטרוניים המכילים ניקוטין בעלי עוצמות משתנות, המתאימים לסוגים שונים של משתמשים.

● נוזל מילוי ניקוטין טהור: זוהי הגרסה הנפוצה יותר של נוזלים אלקטרוניים מבוססי ניקוטין. הוא מגיע בארבע עוצמות שונות, 3 מ”ג, 6 מ”ג, 12 מ”ג ו-18 מ”ג, המיועד לקטגוריות שונות של מעשנים לשעבר. ככל שהחוזק גבוה יותר, כך הגרון שלך יהפוך גס יותר.
● Nic Salt: מלח ניקוטין הוא חדש יותר יחסית בעולם האידוי. והוא מגיע בדרך כלל בעוצמה של 20-50 מ”ג, אבל חלק מהיצרנים מציעים גם גרסאות מתונות יותר. התאימות הביולוגית שלו מקלה על השאיפה ומפחיתה את חומרת הגירוי בגרון בעישון סיגריה אלקטרונית. לפיכך, הם צוברים יותר ויותר פופולריות בקרב מעשנים לשעבר המנסים להתרחק מנזקי הסיגריות.

מהו נוזל מילוי מלח ניקוטין?

מלח ניקוטין הוא סוג של ניקוטין שנמצא באופן טבעי על עלי טבק. אז אם היית מעשן רגיל, היה לך טעם של מלח ניקוטין. זה לא אותו מלח שולחן בו אנו משתמשים כדי לפזר על הסלטים שלנו. בשפה המדעית, מלח נוצר כאשר לחומצה יש תגובה כימית עם חומר בסיס. מלחי ניקוטין מיוצרים על ידי ערבוב של סוגים מסוימים של חומצות עם חומר בסיס/ניקוטין טהור. המטרה העיקרית היא להפחית גירוי בגרון כתוצאה מצריכת אדי ניקוטין בסיגריה האלקטרונית.

מדוע נוזל מילוי ניקוטין מלח מתאים יותר לאידוי?

רמת ה-pH או “פוטנציאל של מימן” היא קנה המידה למדידת החומציות של תמיסה מימית. מחקרים מראים שאם רמת ה-pH של מלח הניקוטין יורדת, הוא יכול לספק רמה גבוהה יותר של ניקוטין מבלי לגרום לגירוי בגרון.
חומצות מסוימות כמו בנזואית וחומצת לימון נקשרות היטב עם ניקוטין מלח. יש לזה שלושה יתרונות עיקריים:
● זה מוריד את רמת ה-pH וכתוצאה מכך פחות פגיעה בגרון
● המבנה הכימי המשתנה עוזר לגוף לספוג את הניקוטין מהר יותר
● מלח ניקוטין מתאדה בטמפרטורה נמוכה יותר

ניקוטין מלח לעומת ניקוטין טהור

● ההבדל העיקרי הוא הנוכחות של בנזואייק או חומצת לימון במלח ניקוטין. מכיוון שחומצות אלו מיוצרות באופן טבעי בגוף האדם, מכאן שהצריכה של מלח ניקוטין עשויה להיות פחות מזיקה מהחלופה החופשית.
● מלחי ניקוטין יציבים יותר מבחינה כימית ולכן יש להם חיי מדף ארוכים יותר. איכות הניקוטין אינה מורכבת במהלך תקופת האחסון.
● מלחי ניקוטין מתונים יותר על הגרון. זה יכול לתת חוויה חלקה יותר של אידוי.
● ספיגת הניקוטין מהירה יותר, וכתוצאה מכך נוצרת תחושה אמיתית יותר בזמן עשיון סיגריה אלקטרונית של עישון סיגריות רגילות. אם תשוו זאת לניקוטין טהור בעל רמת ה-pH גבוהה יותר וגם לוקח יותר זמן לתת את בעיטת הניקוטין שמעשנים נגמלים משתוקקים לה. עם מלח ניקוטין שמתחיל לספק ניקוטין תוך 6-7 שניות, זה טוב כמו החוויה של עישון סיגריה (טוב, כמעט בכל מקרה).
● נוזלי מילוי ניקוטין מלח יכולים למעשה להפוך לזולים יותר. למרות שהעלות שלך לכל סיגריה אלקטרונית תגדל, משתמשים עלולים לאייד פחות מכיוון שאפקט הניקוטין מהיר יותר. ובטווח הארוך, תוכלו לחסוך כמה שקלים בעישון סיגריות אלקטרוניות.

מלחי ניקוטין מתאימים יותר לנגמלים חדשים.

שני החסרונות המובנים של ניקוטין טהור הם 1. זמן ספיגה ארוך יותר 2. השפעה קשה יותר על הגרון. מה שמקשה על אנשים שהפסיקו לעשן לאחרונה להתרגל לאידוי. עדיף להימנע מכל פיתוי לחזור לסיגריות. לפיכך, האלטרנטיבה שנותנת לך את התחושה הקרובה ביותר היא בדרך כלל בת קיימא.

הפחתת צריכת האדים
המטרה מאחורי צריכת המיצים היא לשכפל את השפעת העישון. עם זמן הספיגה המהיר יותר שלו (6-7 שניות) ומקבלים מכת ניקוטין חזקה יותר, הצורך הכולל בצריכת מיץ מצטמצם.

זמינות מוגברת

נוזלי ניקוטין Freebase הם הנרשמים הראשונים לשוק הנוזל האלקטרוני. עם זאת, היעילות המוגברת של מלחי nic מגדילה את הפופולריות העולמית שלהם. כתוצאה מכך, יצרנים נוספים מצטרפים לעגלה, ובכך מגדילים את זמינות מלחי הניק בשוק.

עד כמה בטוח נוזל מלח ניקוטין?

חלק גדול מקהל המעשנים העלה שאלות בנוגע לבטיחות של מלחי ניקוטין. השימוש בחומצה בנזואית נבדק גם הוא. עם זאת, אין הוכחות חותכות לכך שלחומצות הניתנות בניקוטין מלח יש השפעה שלילית על הצרכנים.
למעשה, העוצמה המשופרת של הניקוטין גורמת לצריכה נמוכה יותר לאורך תקופה. זוהי נקודת על הפופולרית ביותר שלהם. ניקוטין מלח מלווה ביתרון שכן מעשנים לשעבר מפחיתים גם את צריכת הנוזלים האלקטרוניים. בכל מקרה, זה הוכח מעל לכל ספק שמלחי ניקוטין עדיפים מסיגריות.

האם זה בטוח להשתמש במלח ניקוטין sub-ohm?

לפני שנענה על שאלה זו, הבה נבין מהו sub-ohm.
sub-ohm לוקח את האידוי לשלב הבא. אתם ממש תהיו בעננים מכיוון שההתנגדות היא פחות מ-1 OHM, ובכך תהנו מיותר אדים ויותר טעם. אידוי sub-ohm נותן לכם את היתרונות הבאים:
● תפוקה חזקה יותר
● טמפרטורת שריפה מוגברת
● עננים ענקיים יחד עם פרץ של טעמים
● חווית אידוי הניתנת להתאמה אישית
הדיון על אידוי sub-ohm הוא אינדיקציה ברורה לכך שכאשר מדובר במלח ניקוטין, תת אוהם הוא לא קפדני. למלחי ניקוטין, כאמור, יש צריכת ניקוטין חזקה יותר. הם מגיעים בדרך כלל בנוזל אלקטרוני של 20 מ”ג, אם כי גרסאות מתונות יותר מוצגות באופן קבוע בשוק. נטילת sub-ohm עם ניקוטין מלח תחדיר כמות עצומה של ניקוטין במכה אחת, מה שעלול להזיק לצרכן.
לפיכך, ככלל אצבע, אתם לא צריכים sub-ohm מלחי ניקוטין. השתמש בכל מכשיר אידוי מפה לריאה (MTL) עם התנגדות מעל 1 אוהם למלח ניקוטין. עבור נגמלים חדשים, מצב זה הוא אידיאלי מכיוון שהוא דומה מאוד לחוויה של עישון אמיתי.

נוזל מילוי לסיגריה אלקטרונית

מכשיר אידיאלי לאידוי מלחי ניקוטין

לניקוטין מלח יש עוצמת ספיגה גבוהה. לפיכך, הוא דורש הספק נמוך כדי לפעול בצורה חלקה. הימנעו משימוש במכשיר בעל עוצמה גבוהה בזמן אידוי מלחים ניקיים.
אידיאלי להשתמש במכשיר מלוטש בפרופיל נמוך שמקבל אדים רק בשאיפה, כלומר עובד על מצב שריפה אוטומטית.

התקני מערכת פתוחה: אתם רק צריכים לקנות נוזלים אלקטרוניים עם נוזל מלח ניקוטין כדי למלא מחדש את המכשירים האלה באופן ידני.

התקני מערכת סגורה: אתם יכולים לבחור בתרמילים/מחסניות המכילים נוזלים אלקטרוניים שיכולים לעזור למנוע את הבלגן שמכשירים פתוחים עלולים להפעיל. הם מגיעים בדרך כלל באריזות של ארבע.

מבחר עטי אידוי 

מהו חוזק טוב של נוזל מלח ניקוטין לקנייה?

רוב נוזלי מלח ניקוטין מגיעים עם חוזק של 20-50mg.
מומלץ להתחיל בין 20-35 מ”ג אלא אם כן היית מעשן כבד.
עבור אנשים המעדיפים עוצמות נמוכות של ניקוטין, חלק מהיצרנים משווקים גם מלחי ניקוטין בעוצמה של 3-5 מ”ג.

3-5 מ”ג למיליליטר: ניתן להשתמש בגרסה זו גם עבור תת אוהם מכיוון שספירת הניקוטין נמוכה במידה ניכרת.
20-35 מ”ג למיליליטר: זה נחשב במידה רבה לריכוז הניקוטין הממוצע. זה מתאים באופן אידיאלי לאנשים שזקוקים לעשן טוב אבל לא יכולים לסבול 50 מ”ג ניקוטין.
50 מ”ג למיליליטר: זהו ללא ספק מינון הניקוטין הגבוה ביותר בנוזל אלקטרוני. עבור מעשנים כבדים שהפסיקו לאחרונה, זה יכול לדמות את החוויה האמיתית של עישון סיגריה.

נוזלי מילוי לסיגריה אלקטרונית

 

להיטים והחמצות של מלחי ניקוטין

הדברים הטובים:

  • מלחי ניקוטין נותנים פרץ ניקוטין חזק יותר.
  • יש לו זמן ספיגה מהיר יותר.
  • עם הזמן זה יכול להפחית את צריכת האדים, שכן רמת הניקוטין ליחידה גבוהה יותר.
  • זה מפחית את חומרת הגרון.
  • חמצון איטי נותן חיי מדף ממושכים.
  • מתאים גם לוויפריסטים חדשים וגם למנוסים.

הדברים הלא כל כך טובים:

  • צריכת הניקוטין הגבוהה יכולה להכריע חלק מהצרכנים.
  • העלות לכל סיגריה אלקטרונית גבוהה יותר.
  • זה דורש מכשירים שונים עבור מינונים שונים.
  • לא מייצר את התחושה החזותית של עננים ענקיים.
  • ייתכן שחסר הזוהר/X-factor עבור Freebase Nicotine מכיוון שמלחי ניקוטין דורשים התקנים פשוטים בעלי הספק נמוך.

מתי להתחיל להשתמש במאיידים עם מילוי ניקוטין מלח?

אם את/ה
מעשנים ומנסים להפסיק, נוזלי ניקוטין מלח יכולים להיות ההימור הטוב ביותר. זה ייתן לכם את התחושות של נשיפה אמיתית.
אם אתם חדשים באידוי, זה יכול לתת לך תחושה טובה של נוזלים אלקטרוניים ולהרחיק אותכם ממקלות הסרטן האימתניים.
אם לא היה לכם חוויה נהדרת עם Freebase Nicotine נוזל הניקוטין מלח לסיגריות אלקטרוניות יכול להגביר את הניצול שלך עם מכשירי איוד.
מחפשים צריכת ניקוטין גבוהה יותר כדי לשחזר את התחושה האמיתית של עישון סיגריה.
אינם מפוצצים ממכסת הזוהר של מכשירי Freebase או OHM המפוארים. נוזלי מילוי לסיגריה אלקטרונית מבוססי ניקוטין מלח יכולים להעניק לך חווית אידוי חלקה באמצעות מכשירים קלים לשימוש.

מחשבות אחרונות סיגריות היו השטן בתחפושת עבור מעשנים רבים ברחבי העולם. אידוי סיגריות אלקטרוניות התברר כאלטרנטיבה טובה עבור מיליונים שניסו להפסיק לעשן. אם אינך יכול לעמוד בפיתוי, מלחי ניקוטין עשויים להיות חוויה משנה חיים.

עגלת קניות
0
    0
    עגלת הקניות שלך
    עגלת הקניות שלך ריקההמשך קנייה
    Scroll to Top
    דילוג לתוכן